Are You Ready for Some Football?
Post Reply
 
Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
01-12-2013, 10:31 PM
RE: Are You Ready for Some Football?
(01-12-2013 09:53 PM)GirlyMan Wrote:  Deadskins gonna lose again. But at least they're holding their own at 21-17 in the 4th.

Wow could the officials have screw up the end of the game any worse? I'm not saying the skins would have won but damn you can't do that. Signal a 1st down then announce nope it's 4th down.

(31-07-2014 04:37 PM)Luminon Wrote:  America is full of guns, but they're useless, because nobody has the courage to shoot an IRS agent in self-defense
Find all posts by this user
Like Post Quote this message in a reply
02-12-2013, 05:48 PM
RE: Are You Ready for Some Football?
Should be a game to watch tonight Shy
Neither team is on my shit list, so I'm just looking for a good battle!

Find all posts by this user
Like Post Quote this message in a reply
02-12-2013, 05:52 PM
RE: Are You Ready for Some Football?
(02-12-2013 05:48 PM)TheGulegon Wrote:  Should be a game to watch tonight Shy
Neither team is on my shit list, so I'm just looking for a good battle!

This is probably the game Seattle could lose at home. The winner here has the inside track to homefield advantage.

(31-07-2014 04:37 PM)Luminon Wrote:  America is full of guns, but they're useless, because nobody has the courage to shoot an IRS agent in self-defense
Find all posts by this user
Like Post Quote this message in a reply
02-12-2013, 05:58 PM
RE: Are You Ready for Some Football?
How about Auburn?

Skepticism is not a position; it is an approach to claims.
Science is not a subject, but a method.
[Image: flagstiny%206.gif]
Visit this user's website Find all posts by this user
Like Post Quote this message in a reply
02-12-2013, 06:00 PM
RE: Are You Ready for Some Football?
(02-12-2013 05:58 PM)Chas Wrote:  How about Auburn?

Hell of a play, they may have opened the Door for the first non-SEC title game in what 6 years?

(31-07-2014 04:37 PM)Luminon Wrote:  America is full of guns, but they're useless, because nobody has the courage to shoot an IRS agent in self-defense
Find all posts by this user
Like Post Quote this message in a reply
02-12-2013, 07:59 PM
RE: Are You Ready for Some Football?
Wholey SHIT! Dat pick-6!

10-0 Seahawks just like that Shocking

Find all posts by this user
Like Post Quote this message in a reply
02-12-2013, 08:09 PM
RE: Are You Ready for Some Football?
(02-12-2013 07:59 PM)TheGulegon Wrote:  Wholey SHIT! Dat pick-6!

10-0 Seahawks just like that Shocking

That D is scary especially in that building.

(31-07-2014 04:37 PM)Luminon Wrote:  America is full of guns, but they're useless, because nobody has the courage to shoot an IRS agent in self-defense
Find all posts by this user
Like Post Quote this message in a reply
02-12-2013, 09:52 PM
RE: Are You Ready for Some Football?
(02-12-2013 08:09 PM)Revenant77x Wrote:  
(02-12-2013 07:59 PM)TheGulegon Wrote:  Wholey SHIT! Dat pick-6!

10-0 Seahawks just like that Shocking

That D is scary especially in that building.

Yeah! And this is a Class-1A Ass-Whoopin Shocking
I've been told more than once "never stop watching Monday night games", but it's becoming difficult Undecided

Find all posts by this user
Like Post Quote this message in a reply
03-12-2013, 02:23 PM
RE: Are You Ready for Some Football?
(02-12-2013 05:58 PM)Chas Wrote:  How about Auburn?

Unfucking believable.




#sigh
Find all posts by this user
Like Post Quote this message in a reply
[+] 1 user Likes GirlyMan's post
05-12-2013, 06:24 PM
RE: Are You Ready for Some Football?
Texans at Jaguars?....

Fuck! Dodgy Maybe have it going on in the background while I play Panzer General Undecided Meh.

Find all posts by this user
Like Post Quote this message in a reply
Post Reply
Forum Jump: