Small Things That Make You Smile Thread
Post Reply
 
Thread Rating:
  • 3 Votes - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
29-08-2014, 04:10 PM
RE: Small Things That Make You Smile Thread
(29-08-2014 02:16 PM)TheGulegon Wrote:  3 day, 3 DAY, 3 DAY

3 day weekend

I'm off work til Monday the 8th so.... Tongue neener-neener!! Tongue Laugh out load Shy

[Image: dlapuo244d3.png]
Find all posts by this user
Like Post Quote this message in a reply
29-08-2014, 04:14 PM
RE: Small Things That Make You Smile Thread
(29-08-2014 04:10 PM)Smercury44 Wrote:  
(29-08-2014 02:16 PM)TheGulegon Wrote:  3 day, 3 DAY, 3 DAY

3 day weekend

I'm off work til Monday the 8th so.... Tongue neener-neener!! Tongue Laugh out load Shy

Oh yeah!
Well.
I got home earlier than you, today, so Tongue Tongue
Seriously, though... you get a whole week? Shocking

Find all posts by this user
Like Post Quote this message in a reply
[+] 1 user Likes TheGulegon's post
29-08-2014, 04:18 PM
RE: Small Things That Make You Smile Thread
(29-08-2014 04:14 PM)TheGulegon Wrote:  
(29-08-2014 04:10 PM)Smercury44 Wrote:  I'm off work til Monday the 8th so.... Tongue neener-neener!! Tongue Laugh out load Shy

Oh yeah!
Well.
I got home earlier than you, today, so Tongue Tongue
Seriously, though... you get a whole week? Shocking

Yep Big Grin gunna try and cram in relaxing, my birthday, Tim's birthday, getting my grandma settled in the nursing home, and taking the cats to the vet. I think it's gunna fly by, wish me luck!!! Lol

[Image: dlapuo244d3.png]
Find all posts by this user
Like Post Quote this message in a reply
[+] 1 user Likes Smercury44's post
29-08-2014, 04:21 PM
RE: Small Things That Make You Smile Thread
(29-08-2014 04:18 PM)Smercury44 Wrote:  
(29-08-2014 04:14 PM)TheGulegon Wrote:  Oh yeah!
Well.
I got home earlier than you, today, so Tongue Tongue
Seriously, though... you get a whole week? Shocking

Yep Big Grin gunna try and cram in relaxing, my birthday, Tim's birthday, getting my grandma settled in the nursing home, and taking the cats to the vet. I think it's gunna fly by, wish me luck!!! Lol

Just in case you don't get a HBD thread Shy

[Image: bday.gif]

Find all posts by this user
Like Post Quote this message in a reply
[+] 1 user Likes TheGulegon's post
29-08-2014, 04:24 PM
RE: Small Things That Make You Smile Thread
(29-08-2014 04:18 PM)Smercury44 Wrote:  
(29-08-2014 04:14 PM)TheGulegon Wrote:  Oh yeah!
Well.
I got home earlier than you, today, so Tongue Tongue
Seriously, though... you get a whole week? Shocking

Yep Big Grin gunna try and cram in relaxing, my birthday, Tim's birthday, getting my grandma settled in the nursing home, and taking the cats to the vet. I think it's gunna fly by, wish me luck!!! Lol

That sounds like the kind of 'vacation' I usually get. Confused

No tropical resort, no spa treatments, no flying off to exotic places...Weeping

See here they are, the bruises, some were self-inflicted and some showed up along the way. - JF
Find all posts by this user
Like Post Quote this message in a reply
[+] 2 users Like Anjele's post
29-08-2014, 05:28 PM
RE: Small Things That Make You Smile Thread
Turned the water on to fill the pool back up and shortly afterward it started to rain. I will gladly not add to my water bill and let nature fill my pool. Smile

See here they are, the bruises, some were self-inflicted and some showed up along the way. - JF
Find all posts by this user
Like Post Quote this message in a reply
31-08-2014, 01:33 PM
RE: Small Things That Make You Smile Thread
[Image: 3ECE2EE7-D641-4A3B-A3C0-DE655991F710.jpg]

[Image: 398CF18B-C4CB-4E96-A7B3-3C7FCB1C20EA.jpg]

My little love bug. Blush

(12-11-2011 08:01 AM)houseofcantor Wrote:  "Love is merely chemistry" is a deception. We are merely chemistry. Love makes us master chemists.
Find all posts by this user
Like Post Quote this message in a reply
[+] 1 user Likes Ferdinand's post
Yesterday, 02:31 PM
RE: Small Things That Make You Smile Thread
So my four year old just told me that girls don't have penises. So i asked him what they do have, he said tiaras. I shit you not. Smartass

I dunno who told him that, but it made me laugh. My wife (from the bathroom), "Tell him the word!"

Oh shit, sometimes parenting is hilarious.

"It's a most distressing affliction to have a sentimental heart and a skeptical mind.”
― نجيب محفوظ, Sugar Street
Find all posts by this user
Like Post Quote this message in a reply
[+] 5 users Like evenheathen's post
Yesterday, 02:45 PM
RE: Small Things That Make You Smile Thread
Went for the first time in months for a pedicure...it was worth it to sit in the massage chair for an hour - bliss. Thumbsup

See here they are, the bruises, some were self-inflicted and some showed up along the way. - JF
Find all posts by this user
Like Post Quote this message in a reply
Post Reply
Forum Jump: