The last person to post wins!
Post Reply
 
Thread Rating:
  • 2 Votes - 4.5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
06-05-2014, 12:34 PM
RE: The last person to post wins!
(06-05-2014 12:33 PM)Im_Ryan Wrote:  
(06-05-2014 12:29 PM)Momsurroundedbyboys Wrote:  Too late, go back to the sandbox.

It's all about the win mumsies, nothing personal but...

Shit just hit the fan Cool

Yep I win!Laugh out load
Find all posts by this user
Like Post Quote this message in a reply
[+] 1 user Likes Leo's post
06-05-2014, 12:36 PM
RE: The last person to post wins!
(06-05-2014 12:34 PM)Leo Wrote:  
(06-05-2014 12:33 PM)Im_Ryan Wrote:  It's all about the win mumsies, nothing personal but...

Shit just hit the fan Cool

Yep I win!Laugh out load

Or did you? Consider

Atir aissom atir imon
Find all posts by this user
Like Post Quote this message in a reply
06-05-2014, 12:36 PM
RE: The last person to post wins!
(06-05-2014 12:32 PM)War Horse Wrote:  
(06-05-2014 12:27 PM)Momsurroundedbyboys Wrote:  And you know that you can't make butter with a toothpick. .

Gasp ..... what kinda crazy colloquialism is that Huh Laugh out load

Think about it..it'll come to you.
Tongue

Or you can join I'mRyan in the sand box with the other ones too little for the swing.


But as if to knock me down, reality came around
And without so much as a mere touch, cut me into little pieces

Find all posts by this user
Like Post Quote this message in a reply
06-05-2014, 12:40 PM
RE: The last person to post wins!
(06-05-2014 12:36 PM)Momsurroundedbyboys Wrote:  
(06-05-2014 12:32 PM)War Horse Wrote:  Gasp ..... what kinda crazy colloquialism is that Huh Laugh out load

Think about it..it'll come to you.
Tongue

Or you can join I'mRyan in the sand box with the other ones too little for the swing.

At least I'm not too old for it Tongue

Come on over WH, the sand is fine!

Atir aissom atir imon
Find all posts by this user
Like Post Quote this message in a reply
[+] 1 user Likes Im_Ryan's post
06-05-2014, 12:40 PM
RE: The last person to post wins!
(06-05-2014 12:36 PM)Momsurroundedbyboys Wrote:  
(06-05-2014 12:32 PM)War Horse Wrote:  Gasp ..... what kinda crazy colloquialism is that Huh Laugh out load

Think about it..it'll come to you.
Tongue

Or you can join I'mRyan in the sand box with the other ones too little for the swing.

Nah.... my sandbox days are well over Tongue

Anyway.... um, I dont intend to ever make butter, and futhermore, if I did, a tootpick would be my first choice of tools. Smartass

Shit..... meant to say 'wouldnt'

If bullshit were music some people would be a brass band.
Find all posts by this user
Like Post Quote this message in a reply
06-05-2014, 12:41 PM
RE: The last person to post wins!
(06-05-2014 12:40 PM)Im_Ryan Wrote:  
(06-05-2014 12:36 PM)Momsurroundedbyboys Wrote:  Think about it..it'll come to you.
Tongue

Or you can join I'mRyan in the sand box with the other ones too little for the swing.

At least I'm not too old for it Tongue

Come on over WH, the sand is fine!

That's what you think.


But as if to knock me down, reality came around
And without so much as a mere touch, cut me into little pieces

Find all posts by this user
Like Post Quote this message in a reply
06-05-2014, 12:41 PM
RE: The last person to post wins!
Here I am, winning again.

[Image: oprah_you_mad_gif_zpse9e75f86.gif]

See here they are the bruises some were self-inflicted and some showed up along the way. - JF

We're all mad here. The Cheshire Cat
Find all posts by this user
Like Post Quote this message in a reply
[+] 1 user Likes Anjele's post
06-05-2014, 12:43 PM
RE: The last person to post wins!
And here is everyone not winning.

Except me..


But as if to knock me down, reality came around
And without so much as a mere touch, cut me into little pieces

Find all posts by this user
Like Post Quote this message in a reply
06-05-2014, 12:48 PM
RE: The last person to post wins!
(06-05-2014 12:41 PM)Momsurroundedbyboys Wrote:  
(06-05-2014 12:40 PM)Im_Ryan Wrote:  At least I'm not too old for it Tongue

Come on over WH, the sand is fine!

That's what you think.

Then prove me wrong and get in the sandbox Tongue

Atir aissom atir imon
Find all posts by this user
Like Post Quote this message in a reply
06-05-2014, 12:55 PM
RE: The last person to post wins!
(06-05-2014 12:48 PM)Im_Ryan Wrote:  
(06-05-2014 12:41 PM)Momsurroundedbyboys Wrote:  That's what you think.

Then prove me wrong and get in the sandbox Tongue

Nope...I prefer to swing...

But i will watch while you play with your sand toys to make sure you don't hurt yourself


But as if to knock me down, reality came around
And without so much as a mere touch, cut me into little pieces

Find all posts by this user
Like Post Quote this message in a reply
Post Reply
Forum Jump: