Shout Box
» jennybee - 17-05-08 07:42 -- No he said "Holy Seth!" Hobo I think I'm overtired lol
» GenesisNemesis - 17-05-08 00:55 -- did you say "God damn it"?
» treefireguy - 17-05-07 21:07 -- So I dropped and broke my TTA coffee mug. I am so bummed
» Reltzik - 17-05-07 20:36 -- So, tomorrow's going to be a bad morning for you.
» Shadow Fox - 17-05-07 12:42 -- Gonna be a good day for me
» Shadow Fox - 17-05-07 12:41 -- Strongbow Hard Apple Cider
» JesseB - 17-05-07 10:30 -- Or should I say, Happy Birthday
» JesseB - 17-05-07 10:30 -- Congrats Fox, what game?
» Shadow Fox - 17-05-07 03:49 -- I leveled up today! Level 32
» Shadow Fox - 17-05-06 23:46 -- In less than an hour and fifteen minutes, I will be level 32
» Metazoa Zeke - 17-05-06 16:33 -- On my vaccine video
» Shai Hulud - 17-05-05 19:01 -- Oh that sounds fun!
» JesseB - 17-05-05 18:09 -- Do tell? Got a link?
» Metazoa Zeke - 17-05-05 11:57 -- I just had my first crazy person comment on my video
» JesseB - 17-05-04 22:10 -- I have a better idea. Why don't I just go hang out at your house.
» Gwaithmir - 17-05-04 18:40 -- There should be a chatroom on this website. Consider
» JesseB - 17-05-04 17:51 -- I'm tired of being alone.
» Gwaithmir - 17-05-04 07:24 -- Sorting my fireworks stash this morning. Going to the movies with a friend this afternoon. Retirement kicks ass! Thumbsup
» JesseB - 17-05-03 21:54 -- Damn. No one to talk to
» JesseB - 17-05-03 21:54 -- Yesterday it was 60 outside.... today 101... Yup summer is here.
» JesseB - 17-05-03 21:53 -- Can someone say oxymoron?
» Leerob - 17-05-03 14:05 -- So today I was told to read books on "occult science". That's all I have to say.
» Free Thought - 17-05-01 23:39 -- Wish I was home now.
» Gwaithmir - 17-05-01 17:15 -- Had a great trip yesterday. Pocono Fireworks Outlet had a lot of new items. The weather was cloudy and a bit cool, but traffic was light and I wasn't tired by the time I returned home. Smile
» Metazoa Zeke - 17-04-30 06:57 -- Whoop good day, the pain is over for now
» Gwaithmir - 17-04-30 03:31 -- It's 5:30 a.m. My niece and I are making a few last-minute preparations for the trip. We expect to be on the road within the hour. Smile
» JesseB - 17-04-29 21:03 -- Wooo have fun, travel safe!
» Gwaithmir - 17-04-29 20:59 -- Well, I'm off to PA tomorrow. Smile
» JesseB - 17-04-29 18:19 -- Well that escalated quickly! >.> I'm happier about this than I likely should be lol
» JesseB - 17-04-27 19:07 -- NICE!
» Gwaithmir - 17-04-27 18:24 -- I cashed in $55.35 worth of deposit beverage containers today. Smile
» JesseB - 17-04-27 10:51 -- Ouch, Gwaithmir that's never fun. We need a movment, national stay in bed day!!!!!!
» Gwaithmir - 17-04-27 05:00 -- I got up half an hour earlier than usual this morning.
» Cosmo - 17-04-26 13:01 -- Lol I moved from my bed to the couch. Productive day so far.
» JesseB - 17-04-26 11:58 -- I'm totally being lazy, haven't even gotten out of bed yet lol
» JesseB - 17-04-26 11:58 -- Yo Cosmo
» Cosmo - 17-04-26 11:27 -- ... I didn't know this was here! What's up everyone? Shy
» JesseB - 17-04-24 21:26 -- Hi Larai, hope you are safe and wel
» JesseB - 17-04-23 20:16 -- How you doin today Larai?
» Larai19 - 17-04-23 15:29 -- Hey Jesse. Big Grin
» JesseB - 17-04-23 15:24 -- Hi hi Larai
» GenesisNemesis - 17-04-23 09:32 -- I have a feeling that any president who openly spoke out against spying would be declared an enemy of the state
» JesseB - 17-04-22 21:51 -- I got no idea what you're on about Zeke, but having mixed feelings about anything seems alright to me. Generally speaking the worlds a complex place, people who see the world in "black and white" concern me deeply. If you're not having mixed feelings you're prolly doin somethin wrong
» Metazoa Zeke - 17-04-22 15:01 -- Seeing the pink hats made me cringe
» Metazoa Zeke - 17-04-22 14:27 -- I love science, but is it okay that I have mixed feelings about the march
» Gwaithmir - 17-04-22 05:54 -- Indeed.
» JesseB - 17-04-22 02:21 -- To be fair, I think it could be good if they stopped spying on everyone and stopped "fixing" shit that wasn't broken to begin with. But then... it would just a a slightly prettier version of windows 7 if then lol but seriously how do you fuck up a keyboard driver, this shits been easy since forever ago! They didn't even need to touch it the manufacturer one was fine.oh and forced updates is bullshit. Standard IT policy NEVER put an untested update into the production environment. I can't believe M$oft is forcing that shit, its crazy.
» Gwaithmir - 17-04-22 01:26 -- That's just one reason I never upgraded to Windows 10. Everyone that I know who upgraded to Windows 10 says it sucks.
» JesseB - 17-04-22 01:05 -- (And yes I know he's not directly responsible for the dumb shit his company is doing with windows 10)
» JesseB - 17-04-22 01:05 -- In other news I'm so mad at Bill Gates I want him to jump off a bridge. Jerk pushed down a new keyboard driver in the last window's 10 update that bricked my keyboard. I haven't managed to find an old driver yet to bypass the one windows is trying to force. This is 150 Dollar keyboard, He wasted 150 dollars of MY money cause he can't let the manufacture use their drivers that work.... I bet he wipes his ass with 100 dollar bills too. Scumbag