Shout Box
» jennybee - 17-08-15 08:21 -- Just thought I'd say hi to the Shoutbox people Smile
» Leerob - 17-08-14 18:22 -- I would like to mention that I don't need a holy book to help me understand that it is a bad idea to kill other people. Thanks.
» KidCharlemagne1962 - 17-08-08 07:56 -- Howdy My Little Heathens. Drinking Beverage
» Gwaithmir - 17-08-07 18:17 -- Great gallopin' gonads!
» KidCharlemagne1962 - 17-08-07 17:59 -- True, I'm King Heathen!
» Leerob - 17-08-07 17:47 -- no YOU are a heathen!
» KidCharlemagne1962 - 17-08-07 15:45 -- Yo heathens! Drinking Beverage
» Old Man Marsh - 17-08-07 05:42 -- my intuition almost makes up for my lack of good judgment.
» Leerob - 17-08-07 04:06 -- And let's not forget the asthma inhaler just about every other hour because breathing is not unimportant to the process of living.
» Leerob - 17-08-07 04:05 -- Living on Paracetamol, chest mints, caffeine, and peppermint tea - Living the life!
» JesseB - 17-08-04 00:23 -- My wonderful fluffy kitty cat is sleeping on my feet under my desk.... and I really wanna get up to go make some tea and dinner..... HAHA I Swear she plans this shit!
» JesseB - 17-07-28 01:09 -- lol Thanks Leerob
» Leerob - 17-07-27 18:48 -- Maybe if we pray hard enough Big Grin
» Leerob - 17-07-27 18:48 -- JesseB I'd switch with your for a few days in a heartbeat, just to give you a deserved break.
» JesseB - 17-07-26 22:44 -- And yes... this is how my mind works... (cough)
» JesseB - 17-07-26 22:44 -- Actually, when I remind myself the Hollywood Ghost in the shell movie is clearly a fan fiction written by someone with no meaningful understanding of the show or it's intricate sub story.... I kinda like it for what it is. It's a good movie I think. It's just not a very good representation of Ghost in the Shell, or the Major for that matter.
» JesseB - 17-07-26 22:42 -- Anyone who has this much pain every day would take a prosthetic body in a heartbeat..... OH and I mean the cool major from the anime, not the lame one from that fan fiction Hollywood knock off.
» JesseB - 17-07-26 22:40 -- Holy fuck, how can one body hurt so much.... Can I get a refund? or a replacement yet? OH can I get one that looks like the Major from Ghost in the shell??!!!!!!
» Leerob - 17-07-25 04:48 -- yea. My last weekend exactly.
» GenesisNemesis - 17-07-24 18:35 -- sometimes when I wake up I'm like "did all of that shit really happen"
» JesseB - 17-07-24 14:15 -- Ya ever wake up sometimes and think fuck I slept on my shoulder wrong.... Yea... that was me this morning >.<
» TSG - 17-07-22 13:27 -- Anyone remember absol?
» ELK12695 - 17-07-22 08:24 -- Rather ask yourself this, my Lord: Is there an actual difference? Non-theist trolls learn their "arguments" from actual theists. Don't forget that the actual theists can outdo the trolls. I'll remind you of Mark Dreher in a bit.
» TSG - 17-07-22 08:02 -- How often do genuine theists show up asking questions?
» JesseB - 17-07-21 23:57 -- lol @ you 2
» Deidre32 - 17-07-20 19:15 -- lol
» Cosmo - 17-07-20 19:11 -- Truth. Not quite. Still creepy.
» Deidre32 - 17-07-20 18:56 -- almost
» Cosmo - 17-07-20 18:43 -- Just googled that too. Spiders seem almost cute now.
» Deidre32 - 17-07-20 18:40 -- thank you, i'll be okay.
» Cosmo - 17-07-20 18:39 -- Anyways. Hope you feel better soon!
» Cosmo - 17-07-20 18:34 -- I like to think so. Tomorrow may just be fantastic. Smile Who knows what will come?
» JesseB - 17-07-20 18:33 -- Any time Smile
» Deidre32 - 17-07-20 18:31 -- that's likely true Cosmo
» Deidre32 - 17-07-20 18:31 -- lol i googled that omg Big Grin that did make me laugh so thank you Jesse
» Cosmo - 17-07-20 18:29 -- Or at least a hopeful quote for the downtrodden. "What a marvelous thought it is, that some of the best days of our lives haven't happened yet."
» JesseB - 17-07-20 18:23 -- Diedre, if you're feeling sad just google spiders that wear raindrops as hats. That always makes my day anyway
» Gwaithmir - 17-07-20 18:04 -- "Time devours all things." (Ovid)
» Deidre32 - 17-07-20 14:00 -- Feeling sad I hope it passes soon Sad
» JesseB - 17-07-19 17:47 -- (wonders when the kid is gonna include Nihilists in his daily greeting)
» KidCharlemagne1962 - 17-07-19 10:29 -- Good day Heathens! Drinking Beverage
» JesseB - 17-07-18 15:22 -- Yo
» KidCharlemagne1962 - 17-07-18 08:48 -- Howdy Heathens! Drinking Beverage
» JesseB - 17-07-17 23:56 -- LOL @ people calling me angry, when the big news of my fucking day is that I stumbled upon even more wonderful job opportunities and have already sent out my resume, cover letter, ect Good fucking day today, that's for damn sure Smile
» TSG - 17-07-17 20:19 -- I wasn't here.
» KidCharlemagne1962 - 17-07-17 11:46 -- Join the club D. Smile
» Deidre32 - 17-07-17 11:09 -- It's 1pm where I am, and I feel the same Big Grin
» JesseB - 17-07-17 10:36 -- It's too early to be awake.....
» Deidre32 - 17-07-17 09:50 -- Hi Hug
» KidCharlemagne1962 - 17-07-17 09:48 -- Hello Heathens Drinking Beverage