Shout Box
» Escape Artist - 15-07-14 12:49 -- And this. My brain is also this: I got a love that keeps me waitin' Hobo http://www.youtube.com/watch?v=a_426RiwST8
» Escape Artist - 15-07-14 12:39 -- This is my brain right now Hobo http://www.youtube.com/watch?v=cMOAXm94VWo
» Escape Artist - 15-07-14 12:32 -- I need a sedative. Undecided
» Escape Artist - 15-07-14 12:18 -- That was Ice King's song, but so what? Tongue
» Escape Artist - 15-07-14 12:17 -- Won't somebody tell me what is wrong with me?? Hobo Somebody? Anybody! Anybodyyyyyyy?? Hobo
» Escape Artist - 15-07-14 12:17 -- Weeping
» Escape Artist - 15-07-14 12:14 -- I'm like a damn kid trying to go to sleep the night before a big trip to Disneyland. Hobo
» Escape Artist - 15-07-14 12:10 -- Jesus. Dodgy Have that stupid antsy feeling again. Hobo
» Escape Artist - 15-07-14 12:01 -- Was supposed to be Undecided
» Escape Artist - 15-07-14 12:01 -- Messed up the smiley Sad
» Escape Artist - 15-07-14 12:01 -- yup :
» Hobbitgirl - 15-07-14 11:34 -- That always happen to me. As soon as I'm trying to save some money BAM I have to spend money on stuff. Lol
» Escape Artist - 15-07-14 11:33 -- yup - and oh, I'm just whining about all these upcoming expenses I have when dammit I am trying to save up as much as possible before Revs gets here. Hobo
» Hobbitgirl - 15-07-14 11:28 -- If Near and I ever decide to get married I'm skipping all that fancy stuff. I'd rather have a big party instead.
» Escape Artist - 15-07-14 10:57 -- Sometimes I just... no words Laugh out load
» Escape Artist - 15-07-14 10:51 -- I'm half-convinced that the real reason people have fancy weddings (the non JOP ones) is so they'll get a bunch of shit bought for 'em. Facepalm
» Escape Artist - 15-07-14 10:43 -- holy fuck the day is dragging Undecided
» Escape Artist - 15-07-14 08:40 -- ugh, gonna go mail Dodgy
» Escape Artist - 15-07-14 08:38 -- ugh, can't sit still Hobo
» Escape Artist - 15-07-14 08:12 -- Sleepy
» Revenant77x - 15-07-14 08:11 -- them fuckin whiny ass aftican kids got nothin on EA right now
» Escape Artist - 15-07-14 08:03 -- Left voicemail for hairdresser - please get back with me soon! Weeping
» Escape Artist - 15-07-14 07:44 -- Hobo Undecided
» Escape Artist - 15-07-14 07:26 -- Something smells like a hamster cage - like cedar chips Big Grin
» Escape Artist - 15-07-14 07:20 -- Oh my hair Weeping My poor hair. Sad
» jennybee - 15-07-13 23:36 -- Smile
» JDog554 - 15-07-13 21:05 -- *called?
» JDog554 - 15-07-13 21:05 -- you calleed?
» onlinebiker - 15-07-13 20:01 -- wwwoof.... woof....wwwwooooooofff.......
» Escape Artist - 15-07-13 18:55 -- Needs my hair colored. Needs it colored sooooo bad. Sadcryface2
» Escape Artist - 15-07-13 18:54 -- Weeping